Torpet före/efter del 1

Äntligen fredag och jag önskar att jag kunde släppa ett nytt avsnitt av Kom In-podden men icke. Hildur och jag gjorde ett tappert försök tidigare i veckan men den inspelningen fastnade i kvalitétskontrollen. Jo vi har en sån förstår ni för vi kan ju inte sända vad substanslös smörja som helst. Nästa vecka, då ni, den som väntar på något gott och allt det där...
 
Jag satt och gick igenom lite bilder nyss:
"Gotland förra sommaren"
"hemma hos Hildur förra hösten"
"murrig liten stu... men det är ju torpet!"
Jag kände själv inte igen det och det kanske talar en del för hur mycket som har hänt i förvandlingen! Jag letade upp några bilder ur hyfsat samma vinkel från "hemma hos"-plåtningen i somras. För visst känner man knappt igen det?
 
Snart kommer min bästis med tillhörande gudbarn och jag spricker nästan av längt! Helgen kommer tillbringas i just torpet och jag vill egentligen ta helg, åka ut och tända brasan och bulla upp med duntäcken bums. 
 
Före/efter:

 
Före/efter:

 
Före/efter:
Foto: före - egna mobilbilder, efter - Henrik Petersson

Kommentarer
Postat av: Weronica - Living by W/Days and Weekends

Wow - sicket jobb ni har gjort! Fin helg, Sara!

Svar: Tack söta! Ibland är det nyttigt (och viktigt!) att påminnas om utgångspunkten kontra målet för att verkligen kunna ta in resan :)Härlig helg till dig!
Little Miss Fix It

2014-09-19 @ 11:45:01
URL: http://www.weronica.daysweekends.com
Postat av: eastcoastmom i Connecticut

Vilken förvandling, supermysigt och coolt!

Svar: Mysigt och coolt liksom. Perfekt ;)
Little Miss Fix It

2014-09-19 @ 12:09:11
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Den där Victoria

Åh, det är alltid lika roligt att se före och efter bilder. Vilket jobb ni har gjort!! Klappa er själva på axeln nu och njut på i er fina fina stuga.

Kram Victoria

Svar: Tack snälla, jag klappar mig lite på min tennisarmbåge så kanske den läker... ;)
Kram Sara
Little Miss Fix It

2014-09-19 @ 13:32:56
URL: http://www.dendarvictoria.se
Postat av: Nina

HERREGUD va vackert!!

2014-09-19 @ 15:19:59
URL: http://cindylouwho.blogg.se
Postat av: Maria

Så fint Sara!! Gillar att minsta gemensamma nämnaren är kistan som behållit sitt ursprungsutseende :) Härligt jobbat! Massa kramar från gamle sambon :)

Svar: TACK!! Japp, men så värst liten (eller lätt) är den inte men i en sån här omfattande renovering är det viktigt att behålla bits en pieces i original :) Kramkram!
Little Miss Fix It

2014-09-19 @ 16:29:06
URL: http://www.pinterest.com/mariaherkner/
Postat av: Josefin

Wow vad fint och ljust ni gjort det och samtidigt mysigt, inspirerande!

Svar: Tack söta du! Kul att du gillar :)
Little Miss Fix It

2014-09-19 @ 20:14:04
Postat av: jennie

Så himla roligt med före och efter! Och så himla fint det är nu! Trevlig helg!

2014-09-19 @ 21:00:57
Postat av: Fia

Verkligen snyggt!

2014-09-20 @ 04:31:34
Postat av: Fia

Verkligen snyggt!

2014-09-20 @ 04:31:36
Postat av: Kimberly

Fantastiskt! Kul att följa er renoveringsresa och nu ser jag fram emot nästa! :) (för lite renovering blire va?)

Svar: Tack! Jovars... en går ju inte och köper nyckelfärdigt precis ;)
Little Miss Fix It

2014-09-25 @ 19:43:13
Postat av: Linda

Åh, så fint! Så ljust och fräscht det blir med vitt! Jättesnyggt!

2014-09-27 @ 20:35:26
URL: http://hemmahoslin.blogg.se
Postat av: Ann-Christin Lundström

Jag hade en ganska klar plan för hur vi skulle göra med den lille mannens rum som är i desperat behov av en make over. Sedan såg jag din sista bild och har helt tänkt om. Det blir en låg madrass på hjul och vi vänder på hela rummet... Tack för fantastik inspiration!

Svar: Men vad kul! Stort lycka till :)
Little Miss Fix It

2014-09-29 @ 15:00:37
URL: http://smallfinethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback