Blomma on a budget

Vi har firat Valborg med brasa och senare pizza hemma hos ett par kompisar och jag vill mest kika in och säga hej här på bloggen innan kudden kallar. Några har frågat om blomman från torpet och lagom till vårstädningen fick en ny Fjädersparris i torpig kruka flytta in. Jag fyndade den för dryga hundralappen på Ica Maxi under provianteringen, växter är ju så fantastiska trivselhöjare. Eftersom Fjädersparris behöver vattnas några gånger i veckan har den fått resa mellan Torpet och Hundraåringen och jag känner mig ungefär som Mathilda, med blomkrukan under armen, i filmklassikern Léon. I morgon bär det troligtvis av mot stugan igen och övernattningspremiär för hela Cirkus Zetterström.
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blomma :)

2015-05-01 @ 11:16:26
URL: http://megafistairpumprave.blogg.se/
Postat av: Mian

Fint! : )

Svar: Tack!
Little Miss Fix It

2015-05-03 @ 17:53:56
URL: http://finastemattan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback