På väg

Den här semestern känns verkligen evighetslång! Och till skillnad från de flesta andra ser jag mig som lyckligt lottad med gott om soltimmar och vackert väder, vi lyckades ju lämna regnet på östkusten och fick en fantastisk västkustsvecka i början av juli och sen har det varit precis så lagom regnigt och soligt som jag gillar.

Nu ska här kramas ur det sista av ledigheten och det tänkte vi som vanligt göra på Gotland. Men först en lunchpaus längs vägen mot familjekalas i Ulricehamn. Och vet ni, för första gången någonsin är vi där en vettig vardag och jag ska få en personlig tur i Sandbergs tapetfabrik i eftermiddag. Lyckan i det liksom!

Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, vad lyxigt!! Önskar det kändes så för mig också! ;)

2015-08-06 @ 14:33:11
URL: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback