Semsterslut och Formexfrånvaro

 
Så, tillbaka på ett semesterdammigt kontor. Hej rutiner och dagistider - chocken är total och från noll till hundra är det nu jobbplaner och höstpepp deluxe. Med en Formexmässa som grädden på moset tänkte jag. MEN. Förkylning och en annalkande resa till Amerikat gör att det inte blir någon mässa för min del. Dumt att stressa ut bland massa folk med sänkt immunförsvar, och svårt att göra utställningen rättvisa på några få timmar som är alternativet. Tur då att många av mina bloggkollegor brukar rapportera flitigt. Kan inte du heller gå på mässan - gör som jag och spana in #formex2015 på instagram och läs rapporterna från bloggar som Daniella Witte, Inredningshjälpen och Add Simplicity. Dessutom väntar jag med spänning på Trendenser som alltid brukar göra en fin sammanfattning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback