Hej då Blogg.se

Efter närmare ett decennium på blogg.se (9 år, 6 månader och 16 dagar, men vem räknar?) packar jag nu ihop arkivet och flyttar till tidningen Rum Hemma! Och trots att det passat mig perfekt att blogga i egen kuppe så kändes det på tiden att ta Little miss fix it ut på nya äventyr. Tack för den här tiden, för peppen, för kommentarerna och för att vi suttit i samma båt i med- och motgång. Men vaddå förresten, det finns ingen anledning till tårdrypande farväl, för jag hoppas ju såklart att ni vill följa med mig till littlemissfixit.rumhemma.se.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina, Min Klockaregård

Ett decennium. Det är inte fy skam det. :)
Grattis till ny portal. Vad roligt!
(Såg att det fanns en plats ledig där jämte dig förresten... ;) )

God Jul & Gott Nytt!
Kram NIna

2015-12-22 @ 08:08:37
URL: http://www.minklockaregard.se
Postat av: Anonym

Åh, vad kul! Vill så gärna följa dig via Bloglovin men får inte upp den nya adressen där. Är det något som går att fixa tror du? God Jul! /Camilla

2015-12-22 @ 21:17:01
Postat av: Emma

Så roligt! Grattis!
Undrar också det där om bloglovin, hittar dig inte där, men det kanske kommer?

2015-12-22 @ 22:55:34
URL: http://emmassamling.wordpress.com
Postat av: Susanne

Vad spännande! De verkar dock inte ha stöd för rss så jag kommer glömma kolla. Skulle de råka ha rss men inte visar det så får du hemskt gärna hojta till på den här bloggen :)

2015-12-24 @ 20:57:14
URL: http://josjos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback