Alla dessa inspirationskällor

Jag känner mig lite extra lycklig idag. Från att börja dagen med stresspåslag deluxe på grund av ett försenat bygge avslutar jag kvällen med en reviderad (och rimligare) tidsplan och en middag i Älmhult på den lokala pizzerian i trevligt sällskap. Jag känner mig ofta tacksam över att vara omgiven av så många fantastiska människor. Vänner, som jag valt själv, och alla de som korsar min väg inte minst i jobbet. Anna är en sådan, vän och tidigare kollega som så klokt delar med sig av erfarenheter och utöver det har en härlig humor och alltid får mig på gott humör. Ovärderligt. Ikväll hade jag dessutom äran att äta middag med ännu en fin personlighet och ny bekantskap i kollegiet, nämligen Lo Bjurulf. Vi diskuterade bland annat personlig stil och att göra sin grej. Själv har jag faktiskt ett flertalet gånger utan att läsa avsändare kunnat identifiera Lo's bilder som jag tycker har en sällsamt varm känsla och sensualism i sig. En sann inspirationskälla och inte utan att jag blev lite star strucked...
 
Kolla bara den här bilden, hur fin (för att inte säga tokinspirerande)? Jag minns reklamkampanjen den ingick i back in the days när jag jobbade på Ikeavaruhuset i Kalmar och det var verkligen roligt att få höra storyn bakom ikväll.
 
Foto: Denise Grünstein, styling Lo Bjurulf för IKEA
 

Kommentarer
Postat av: Lo

<3

Svar: :-*
Little Miss Fix It

2015-01-08 @ 18:53:47
Postat av: Lotta

Tänk, jag drömde i natt att jag var hemma hos er! Vi gick omkring och JAG..kaxig!, gav flera inrednings tips!!!Hur kan man få ihop det så tokigt? :) Kanske är det för att du skriver så förbaskat bra. Man (=jag!) blir så involverad i detta nya (ok..100-åringen) härliga hus, när du visar alla dessa fina foton. Jag blev också nyfiken på ett av dina uppdrag på en förskola. Hoppas att det kommer foton på din inredning där. Hur kan man anlita dig? Maila? Kostnader m.m.? Min förskola har många utrymmen som skulle behöva få en liten make over....men vi har dess värre en liten budget. Kram

Svar: Ha-ha, vilken underbar dröm Lotta! Jag ska blogga lite mer om det uppdraget när det är officiellt (snart) men kan även mejla dig och berätta detaljerna om du vill? Stor fredagskram!
Little Miss Fix It

2015-01-08 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback