En lysande liten gåva

Vid en spontanmiddag i kvällssolen på altanen i förra veckan fick jag plötsligt en present av ett par kompisar, bara så där. Ibland är det himla lyckosamt att blogga om finheter som mannen dragit i handbromsen mot, för gåvor kan en ju liksom inte förvägras. Tillsammans med detta urtjusiga övertonade ljus modell större (f ö en inflyttningspresent från Holland) samsas numera en grönskön Nocto med fjädersparrisen på spiselkransen.
 
Uppdatering efter 5 minuter: Men hallå vad knäppt. Set ni vad jag ser? Produktbilden av Nocto är ju plåtad med typ identiska ljus som de vi fick i julas. Jag såg det inte ens innan, det var slumpen som gjorde att jag hade ett sådant kvar och satte det i staken. Och möjligen mitt undermedvetna. Lite läskigt nästan.
 
Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Maria Gustafsson

Haha, det ar verkligen himla festligt :):)

2015-07-09 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback