Long time no sea

Så vad hände, vadan denna totala bloggtystnad? Jomen först kom släkten på besök i ett par dagar och i samma veva fick vi en sista minuten bokning från Airbnb på torpet vilket gjorde att det blev tokbråttom att fixa allt det där som vi hade tänkt fixa på semestern - plocka undan alla personliga tillhörigheter, storstäda etc. Och mitt i att ha en vecka med lite avslut inför semestern så fick jag en jobbförfrågan om en plåtning tillsammans med en fotograf jag velat jobba med jättelänge... Så på sommarens varmaste dagar vad gjorde jag då? Jo kånkade möbler och propping över hela stan. Hur kul (och svettigt) som helst när det händer men också totalt tidsabsorberad och jag har inte hunnit med att ens stava till ordet b l o g g, än mindre doppa en tå i havsbandet. Men vet ni, det ska bli ändring på detta, såklart ska ni få följa med på allt jag precis berättat om för idag är det nya tider. nte vilka tider som helst utan semestertider!
 
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback