9 från insta

Sol ute, sol inne, sol i sinne, åtminstone om man ska tro mina bilder i telefonen. Här kommer lördagsgodis i form av ett kollage av senaste tidens mobbebilder, de flesta från mitt instagramflöde. Jag räcker upp ett varningens finger för att följa mig på @littlemissfixit där det figurerar sånt här mest hela tiden.
 
 
1. Det närmaste Boo kommer min barndoms telefoner är i torpets utedusch. 2. Till slut släppte tavelpaniken och några av favoriterna har kommit upp ovanför soffan i vardagsrummet. 3. Som liten var badpremiären superviktig, ju tidigare desto bättre -helst vid islossningen i mars. I år inväntade den med åldern växande badkrukan i mig junivärmen. 4. Efter att ha använt mitt lilla kontor som fotostudio med tillhörande röra och fondvägg i flera månader har ordningen äntligen åter infunnit sig. 5. Den vedeldade ugnen i torpet är tyvärr rasad men pizzan bakad i den moderna varianten smakade inte heller kattskit. 6. Om pizzan är en bakåtvolt för gomseglet så är Hundraåringen det för ögat, den har en juste figur den där brädhögen. 7. Den lilla linslusen i Toker-mössa konkurrerar ut mina bilder av körsbärsblom alla dagar i veckan ♥. 8. Åtminstone två dagar i veckan hänger vi i torpet så här års, jag kan knappt tro att det rådde renoveringskaos där vid samma tid förra året. 9. Planteringskaos hör numera till vanligheterna när jag försöker få altanen hemma på vår gata i stan hemtrevlig. Lavendel har kommit att bli en fin favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback