DIY - badrumsskåp av många minibyråer

Jag var förbi optikern på lunchen för att fixa mina favoritbrillor som Boosan kramat sönder (hon ger kärlek upp över öroen skulle man kunna säga) för sjuttielfte gången. I väntan på min tur bläddrade jag i senaste numret av Femina och hittade en himla fin badrumslösning. Skåpet under handfatet består av många sammansatta minibyråer, just här Ikeas Moppe som tyvärr verkar ha utgått ur sortimentet. Den bruna betsen känns genuin och rejäl med en känsla av värme och bryter av fint mot betongen. Vi har ju ett badrum och en toalett att renovera i Hundraåringen så idén hamnar genast i inspirationsmappen, liknande minibyråer borde ju gå att hitta.
 
Foto: faximil av Femina 6/2015, mobilfoto Sara Zetterström. Originalbilderna är tagna av Morten Holtum

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte jag såg Ikeas moppe på Ikea i Jönköping igår! Trodde också den utgått- därav att jag noterade att den fanns. Himla bra idé!

Svar: Eller hur! Tack för tips, då ska jag ila till Kalmarvaruhuset och kolla :)
Little Miss Fix It

2015-06-09 @ 17:15:05
Postat av: Sofia

Och jag såg dom på IKEA i Uppsala för nån vecka sedan! Så helt utgångna ur sortimentet är dom inte :)

Svar: Woop woop, bäst att kolla i Kalmar då :)
Little Miss Fix It

2015-06-09 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback