Min start på veckan

Ny vecka och nya möjligheter. Jag jobbar hemifrån idag, kanske främst för att kunna tända en massa ljus och spela musik som inte stör någon annan. Och kanske ännu mer för att datorn inte ska träffa någon oskyldig när jag fått nog och den flyger genom luften... Det är en sådan dag idag. Programuppdateringar, minnesrensning och hysteriska sammanbrott. Vanligtvis brukar dessa sammanfalla med en superviktig deadline men jag tänkte förkomma Murphy idag och fixa det lite så här innan det faktiska hänger på håret. Några viktiga papper ska gås igenom, allt sånt för vänster hjärnhalva men sen ska ett par spännande telefonsamtal hinnas med och ett DIY-reportage för en tidning ska förberedas. Eventuellt tar jag en målningspaus runt lunch också, så det där himla köksskåpet kan bli färdigt någon gång, något för höger hjärnhalva alltså. En ganska bra blandning för en måndag måste jag säga. Hur ser din fördelning av huvudbry ut, har du mest jobb för intellektet eller kreativiteten idag?
 
[ o ]: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Helle

Svår pysselabstinens! Väl hemma från jobbet är det becksvart ute och allt jag vill göra är en dörrkrans. Snart letar jag reda på pannlampa och stövlar och går ut

2015-11-16 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback