Alla rätt

Surfbonanza, känns det igen? Ni vet när man börjar med att kolla Facebook och glider vidare till en härlig fotografs sida, för att ramla över till en stylist som fotografen jobbat med och där emellan hamnar på dennes blogg som har lagt ut en bild från en fastighetsbyrå... Det gjorde jag nyss och den här bilden högg tag i mig (styling Josefin Hååg, foto Anna Malmborg för Fantastic Frank).
 
Golvet - amen jeeez varför finns det så många fina golv!?! Någon gång måste vi ta tag i köksgolvet i Hundraåringen, det är felbehandlat och har kvistfläckar genom den vita färgen vilket gör att det alltid ser smutsigt ut även som nyskurat, men den projekttröskeln är hög eftersom det betyder att vi måste tömma hela undervåningen när vi gör det. Utan att passera gå hamnar denna bild med vitsåpade furutiljor i inspirationsmappen för golv. Härlig mullvadsfärg på köksluckorna också för att inte tala om bröstpanelen sen... Jag ser framför mig att det byggs bröstpanel hemma hos oss, ja en hel del bröstpanelfaktiskt. Inte helt möbleringspraktiskt kanske men så vackert att man liksom skiter i det praktiska. Den här bilden - på köksfronten alla rätt!
 
Foto: via Fantastic Franks blog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback