Feelings of imperfection

Åhh jag hade så gärna velat teleportera mig till Malmö ikväll för just i denna stund har min forna frilanskollega Anna Björkman och fantastiska fotografen Anna Malmberg boklansering på Mineral (bara en sån sak) för att fira deras samarbete i bokbebisen Feelings of imperfection. Det skulle förresten kunna vara namnet på min självbiografi när jag tänker efter. Känslor en masse och ofullkomlighet i samma mening, japp -på pricken...
 
Jösses, bara bilderna får mig att vilja skilja mig från han som föredrar bredspackling före skruttig skönhet och bli en crazy chicken lady i ett gammalt ödehus på landet... Lägg därtill drömmiga texter och poetiska kapitelnamn och min inre bibliotikarie går ner i spagat av lycka. Via bokförlaget the New Heroes & Pioneers kan man bläddra i första kapitlen, och förstås köpa boken, här
 
Foto: Anna Malmberg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback