Köksoffans nya kläder

Även under gårdagen stal dynan till kökssoffan några timmar av pyssel. Passpoal, [eller keder, vilket det nu heter för en dyna] oh my! Tvinga inte er värsta fiende att göra en passpoal... Men, med slutresultatet i hallen kan jag inte annat än att känna mig stolt över att jag tog mig igenom det, och blixtlåsen. Soffan slipade och målade jag med högblank svart lackfärg för ett par månader sedan, varför det verkligen var på tiden att jag även kom till skott med resten av "kläderna". Med halkskydd emellan ligger dynan fint på plats och jag blir påmind om min härliga examination varje gång jag passerar hallen...

Lampan fick även den en omgång med samma färg samt ny skärm och sladd. Även fotströmbrytaren ska bli svart men efter att säkringen gick tre gånger efter montering av den svarta får den gamla vita strömbrytaren tjänstgöra tills en fungerande inhandlats.

Enjoy!

image393

image394
Foto: :.sara

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Vilken makeover! Vad duktig du är.

2008-05-07 @ 18:28:01
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: :.sara

Hanna-Sofia: Åh tack vad gullig du är! Det värmer :-)

2008-05-07 @ 18:44:13
Postat av: Ika

Jag vill också ha kökssoffa!!! Vad fin den blev efter make overn. Emilias var ju också jättefin...

2008-05-18 @ 20:38:23
Postat av: :.sara

Ika: Åhh tack, och vad kul att du hittat hit! Mm, gissa vem som inspirerade Em... :-)

2008-05-18 @ 21:36:06
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback