Kalas och semesterplaner

Nu har vi semester igen och som första anhalt for vi till svärföräldrarna och firade giftermål och svärfars födelsedag. Tänk att det skulle ta dem 35 år som förlovade innan de kom till altaret! Utav oss fick de ett lammskinn i present. När man slår in mjuka saker är det lätt hänt att presentpappret går sönder så jag valde att göra paketet av en tapetsnutt jag hade hemma, bandet fyndade jag på en indisk bazaar på gotländska Sudret.
   

Jag gillar verkligen när saker fyller en funktion samtidigt som de är fina att titta på, precis som en vackert fäll för ruggiga höstkvällar i soffan. Här vilar det i svärmors snygga kontorsstol av Philippe Starck.
       
Foto: Sara Zetterström / Little Miss Fix It

Nu ska jag träffa mamma på hennes kolonilott och ikväll bär det av "hem" till Gotland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback