Storstadsspan

Nu har jag landat i Sthlm och även hunnit med en liten vända (genomresa) på stan. Igår var tanken att jag skulle kvista ner på Indiska i Kalmar och lägga vantarna på den nya fina koppen av Lisa Bengtsson som äntligen kommit till butik. Nu blev det inte så eftersom jag var sjuk men här i storstan fick jag i alla fall se den i verkligheten för första gången. Den är så überfin så man nästan blir tårögd... Eftersom jag redan har illmycket att släpa på så har en kompis lovat att köpa en kopp som väntar på mig när jag kommer hem igen. Det ska bli väldigt roligt att hänga i loungen för det är nämligen just Lisa som är ladyn bakom Lady Lisá Café på Formex.

Imorgon ska jag upp med tuppen och träffa mitt mässällskap! I'm so excited.


Snapshot med mobilkameran: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Emilia

Såg på tv4 precis om formex och kom och tänka på dig..



Tänkte så här: Undrar om Sara är där.. måste kolla hennes blogg.. och JAVISST!! Där var du!

2009-08-27 @ 09:50:39
URL: http://wordsinthewires.blogg.se/
Postat av: Mor

Njuuuuuut...hjärtat mitt! Lite åt mig också..:)

Vilka underbara koppar! Förstår att du är kääär..

Ha en underbar helg i Hufudstaden och jag håller tummen när du springer Tjej-milen.. Lycka till!



Puss....and be careful out there..:)

2009-08-27 @ 10:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback