Äntligen fredag!

Efter en tung vecka med lite förkylningskänningar i kroppen och låg motivationsnivå är helgen med tid att ladda batterierna nu äntligen här. Igår gick jag och lade mig redan 20.30 och jag tror det var medicinen för idag har jag varit mycket piggare och lika engagerad som vanligt. Idag ska jag gå bredvid på mitt första värdpass på Friskis, det ser jag verkligen fram emot! Friskis & Svettis och IKEA är inte så långt ifrån varann faktiskt, "gympa för de många människorna" skulle ju kunna vara F&S ledord.

Ikväll har vi hyrt en vedeldad bastu och ska tillbringa några timmar av aftonen med vinterbad i Kalmarsund. Goda vänner, levande ljus och snacks tillsammans med en spa-inspirerad peelinghuskur av flingsalt och honung kommer få oss härligt fredagsavslappnade och rosiga om kinderna!

Vad ska ni göra ikväll kära bloggläsare? Jag hoppas vi ses i bloggosfären i helgen, jag ska ju visa resultatet av lamprenoveringen!


Foto: gettyimages

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback