Hotel Tylösand Spa; hotellfrukost - check!

Jag lovade ju en uppdatering under vår spavistelse men ett viktigare löfte var makens önskemål om en bloggfri dag. Ha-ha, ingen som inte har en blogg kan nog förstå den viljan som finns att hålla bloggen uppdaterad no matter what ;-). Här på ett av Sveriges finaste spahotell flödar det dessutom av bloggunderlag i form av inredning och konst, som är tämligen unikt för detta hotell. Igår njöt vi av behandlingar och bad och idag har vi precis hunnit med ytterligare bad och hotellfrukosten (jag älskar hotellfrukost, Jej! och förvånade t o m mig själv med de massor jag fick i mig...) och är nu redo för en tur längs stranden. I restaurangen hängde det ett hav av Poul Henningsens Kottelampor i mässing och både jag och Jesper kom fram till att denna lampa tar sig bäst ut som en solitär i hemmiljö.

Eller vad tycker ni?

Foto: Sara Zetterström/ Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Åååå hotell Tylösand var länge sedan, närmare bestämt 6 år sedan och jag var gravid utan att veta om det, det var tider de' :P

2009-05-24 @ 19:48:11
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback