Del II - Karl-Oskar på Hemmässan 2009

En av dagens verkliga höjdpunkter var att jag träffade min vän Karl-Oskar. Vi pluggade på Designprogrammet i Pukeberg tillsammans men har inte setts på drygt ett år så det blev en rejäl pratstund. Han är en av designerna i Green Design-projektet (som jag ska berätta mer om en annan gång) och ställde ut sina senaste alster pallen 19° och ljusstaken/vasen Lightflower. Han söker producenter så om du brukar hänga med sånna så tveka inte att tipsa om dessa snyggingar till produkter. Du kan läsa mer om Karl-Oskar här!

Här posar jag på 19° och K-O med Lightflower som är tre ljusstakar och en vas i ett!

Foto: Karl-Oskar Karlsson & Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Åhå! Två bekanta ansikten. :-) Nu är det bäst du rappar på med green design-inlägget. Så att inte jag hinner före. ;-) Kram kram! Och du... jag skickar dig ett sms imorgon så du har koll på läget.

2009-10-06 @ 23:02:01
URL: http://www.kanal5.se/fixaodona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback