I valet och kvalet...

Idag kom äntligen tygproverna från Bemz, nog för att de var gratis men 9 dagars leveranstid är inte riktigt okej tycker jag. Nu är det bara det svåra - att välja tyg. Två av proverna gick bort direkt så valet står mellan en tätvävd bomull och en lite grövre linne/bomulls-blandning. Det är så shimla svårt! Men det är nu ni kära bloggläsare kommer in i bilden... Vilken är snyggast och passar bäst ihop med den andra soffan? Jag blir uppriktigt tacksam om du kommer med synpunkter som kan underlätta mitt val.


1. eller 2. alltså?

X= klädseln på vår andra soffa.

Nu ska jag iväg och fira av en kollega som tyvärr ska lämna vårt gäng, ha en toppenkväll och tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Moa

Heej Sara!

Om vi säger såhär, tyg 2 är mest likt tyg X, så välj 2 om du vill ha så likt som möjligt. Annars kan det vara fint att bryta av med ett annat tyg till den andra soffan. Men jag hade nog kört på tyg 2.

Hoppas att du hade det bra i Sthlm. För övriigt ligger jag sjuk igen, troligen svinsjukan denna gången... Ha det bra så syns vi! Kram

2009-09-02 @ 20:21:42
Postat av: Anna med Totti

Jag röstar på 1 eftersom 2 är för likt men inte samma.



Tjing!

2009-09-03 @ 10:30:25
URL: http://totti.wordpress.com
Postat av: Karodie

Jag tycker no 2.

2009-09-03 @ 10:35:13
Postat av: Åsa

Tänk på att linne lätt blir skrynkligt, men det är ju okej om man vill ha den effekten.

Prova med att skrynkla ihop de båda proverna och jämför.

2009-09-03 @ 12:03:52
URL: http://ascaca.blogspot.com
Postat av: Josephine

Jag röstar på nr 2 ja med :P

2009-09-03 @ 19:44:23
Postat av: carro

Jag tycker tvåan fast med färg...annars får väl vi inte komma och hälsa på...;)

2009-09-05 @ 13:05:30
Postat av: Anna-Karin

Jag röstar på nummer 2, men som vanligt är det ju hemskt svårt att ha en riktig åsikt bara via en bild.

2009-09-05 @ 19:51:34
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Sara/Little Miss Fix It

Tack allihop för era kommentarer!! Jag ska försöka bli bättre på att uppmuntra er för det är verkligen superkul och givande att höra alla åsikter!! Roligt att ni "vågade" ha en åsikt fast det var svårt att se bara på bild. Nu är ju valet gjort och jag väntar bara på leverans... suck. :-)



Kram kram!

2009-09-09 @ 06:36:34
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback