Formex våren 2010

Missar du liksom jag årets vår-Formex? Håll utkik på landets inredningsbloggar för jag vet att många kommer vara där och rapportera från denna design- och inredningsmässa som slår upp sina portar imorgon. Jag önskar att jag, precis som i augusti, kunde sitta där och frenetiskt fota pressfrukosten men så blir det inte denna gång eftersom jag inte kan vara ledig från jobbet. Jag tror däremot inte att vi som stannar hemma behöver misströsta för det råder snart formexfeber på de svenska inredningsbloggarna. Om ni liksom jag är nyfiken på mässan vet jag att dessa bloggare kommer att finnas där och rapportera:

Simplicity
[ROOM] by Sofie
Hemmariket
Trendenser
Inspirera Mera
Source of inspiration
Perlan Living


Jag kommer att uppdatera listan så fort jag stöter på något inlägg från mässan så tipsa mig gärna! Och ni som är där - Have fun and keep us posted!


Foto: eget kollage med pressbild från Formex



Kommentarer
Postat av: Josefine- at home

Jag har heller ingen möjlighet att åka dit men visst är det tur att så många bloggerskor uppdaterar oss:)



Ha det så bra! Kram Josefine

2010-01-21 @ 10:30:38
URL: http://josefineathome.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag ahr en massa inlägg frn formex:) Kram kram

2010-01-25 @ 22:56:23
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback