Ida Sjöstedt för IKEA

Vårens bröllopshysteri har resulterat i flera roliga kollaborationer där ett exempel är IKEA's samarbete med modeskaparen Ida Sjöstedt. För någon vecka sedan fick kunderna i malmö-varuhuset njuta av en modeshow skapad av Malmö tillskärarakademi av material från IKEA och nu är det alltså en brudklänning av bl. a LILL gardinpar kreerad av Ida Sjöstedt -en av Sveriges främsta modeskapare, kolla in hennes blogg här. Varje varuhus har en klänning som man som kund kan tävla om att vinna och det är inte utan att jag tycker det är lite tråkigt att jag redan haft mitt bröllop för kjolen med alla sina lager, jag undrar hur många gardinpar där är egentligen, är superfin. Det är en slank storlek 38, värde ca 8.000:-, dock ser klänningen något mer fashionabel ut på bilden än i verkligheten men visst är det en rolig grej så säg? Vill man bli en av de lyckliga vinnarna krävs ett besök på närmaste ikeavaruhus och att man är IKEA FAMILY-medlem. Man tävlar genom att besvara några frågor och lämna en motivering. Lycka Till!


Foto: IKEA

Kommentarer
Postat av: pandora bracelet

Mycket mera på än jag trodde jag skulle va :) Suttit med näsduken till hands två da´r i rad! Var bjuden på bröllopsfest med tjejkompisar igår - mkt trevligt hade vi vid middagsbordet framför TV:n.

Skitsnygg klänning för övrigt! Får vi se den på oxå?

2010-06-21 @ 10:35:55
URL: http://www.panbeadssales.com/
Postat av: pandora beads

en fantastisk lägenhet och massa vänner bakom sig, man blir dessutom av med sin frisör. Å ena sidan växer mitt hår som ogräs och tål att experimenteras med, å andra sidan växer den ultimata frissan inte p

2010-06-21 @ 10:36:45
URL: http://www.panbeadssales.com/
Postat av: John7708

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-26 @ 14:21:52
URL: http://john7708.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback