Bookbinders in my kitchen

Imorgon jobbar jag sista dagen i planeringsprojektet för det nya utbyggda IKEA-varuhuset i Barkarby. I fem veckor har jag haft nöjet att arbeta ihop med ännu ett härligt gäng och jag hoppas att det blir fler tillfällen när det är dags för uppbyggnad. Nästa vecka är det dags för ett once-in-a-lifetime-jobb som jag tänkte berätta mer om till helgen. Eftersom det är sista natten i Stockholm för denna vecka sprang jag in på NK just innan stängning och förlustade mig på Bookbinders Design. Med svår beslutsångest (det finns ju så otroligt många oemotståndliga färger) så blev det en grönturkos pärm som jag ska fylla med alla mina recept som idag ligger i ett enda mischmasch av post-its, fönsterkuvert och randiga A6:or. Bookbinders är som pappersvärldens svenska Rolls-Royce och nu ska det bli ordning på torpet, från och med i morgon finns det en Bookbinders in my kitchen.


Mobilfoto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Hildur - fixa&dona

Åh så härligt med ordning och reda bland recepten. Det blir så mycket roligare (och lättare) att laga mat på det viset. Finfint inköp du gjort!

2010-05-26 @ 23:07:35
URL: http://fixaodona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback