Finn två fel i IKEA-bilden

Eller fel och fel, men jag frågade om ni kunde se vad som inte var produkter från IKEA i min balkonglösning. Tack för era positiva kommentarer förresten, det är alltid spännade att se vad ens arbete ska möta för reaktioner!  För att återgå till frågan; era svar är ju ett tecken på att möbeljätten verkligen har ett brett och varierat sortiment och självklart är det mer uppenbart för mig som jobbar med dessa produkter dagligen. Mycket riktigt var buren extern rekvisita men den andra prylen jag syftade på var radion på bordet. Eftersom det är en reklambild för ett speciellt varumärke så är det viktigt att använda ickeprodukter på ett smart sätt, så att de tillför bilden något utan att för den delen bli ett av de mest attraktiva elementen. Pläden heter HENRIKA, brickan ROMANTISK och blomlådorna tillhör sommarsortimentet HÖSTÖ tillsammans med såpinnarna SOCKER. När jag nu tittade på bilden igen så upptäckte jag minsann att det finns ytterligare en katt bland hermelinerna i form av trälådan nere till vänster i bild... men den lade visst ingen märke till, inte ens jag själv som ställde dit den...


Foto_: IKEA

Kommentarer
Postat av: Malin B. --- Organisera Mera

Hihi, jag hade tokfel :-) Men det är svårt för IKEA har verkligen ett brett och varierat sortiment som du säger och det är så roligt att det är så. Att man inte direkt ser vad som är IKEA och inte.

2011-03-17 @ 11:49:32
URL: http://organiseramera.fugu.se
Postat av: Emelie

Haha tusan att jag glömde svara på det inlägget för jag tänkte skriva trälådan ;) askalasfina bilder! Kram

2011-03-17 @ 20:13:28
URL: http://www.inredningswaagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback