Invigning av symaskinen

Här har det varit tyst må jag säga. Med ett par komakvällar i rad är det äntligen helg och utrymme för lite blogg och invigning av symaskinen. I shit you not (som Emma brukar säga) så frågade jag om det var legitimt att gå och lägga sig innan 20.00 igår. Det var det inte varför jag var tvungen att peta in ett par tändstickor under ögonlocken och hålla mannen sällskap i ytterligare en timme innan han dejtade Skavlan och jag John Blund. Det glamorösa livet som Little Miss Fix It. Jo-jo.
Idag känner jag mig lite mörbultad vilket jag antar beror på att det är en jätteavokado som håller på att bygga ut sin etta med kokvrå till en paradvåning i min mage för att kunna växa och bli en mini me (eller mini Mr). Inte mig emot. Själv bygger jag ingenting just nu men däremot håller jag på med ett presentfix som alltså inkluderar nya symaskinen. På måndag vankas det 1-årskalas och eftersom huvudpersonens föräldrar gillar retrostilen och familjen är lite trångbodd siktar jag på en väggdekoration av gamla retrostuvar. Jag kan ge en sneak peek imorgon om ni vill (och inte skvallrar).
Foto: Sara Zetterström, Little miss fix it

Kommentarer
Postat av: Anna med bullarna

Najs, symaskins pyssel är det bästa pysslet! :D Ser fram emot att se resultatet (och lovar att inte skvallra!).

2012-03-10 @ 17:13:33
URL: http://annatotti.se
Postat av: Sara - Little Miss Fix It

Det kommer snäckan, det kommer. Pyssel he-eela dagen. Wawawiiwa!

2012-03-11 @ 10:09:42
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback