Sista måltiden

Det blev lite tyst på bloggen igår eftersom både torsdag och fredag tillbringades i studion och igår var det dags för fotografering av vårt slutarbete. Jag jobbade för första gången ihop med Magnus Anesund, Oh my, när ska man vänja sig vid att jobba tillsammans med alla dessa grymma fotografer? Det är så kul! Vi satte ungefär 15 bilder vilket är rätt mycket för en arbetsdag (som visserligen var galet lång) och eftersom vi gör ett före/efter-scenario ska vi plåta sista bilden (före-bilden tro det eller ej) på tisdag.

Idag har vi haft en skön ledig dag hela gänget och hängt hemma hos en kollega i Marestorp utanför Älmhult. Smålandsidyll så det skriker om det. Killarna hade dukat långbord och vi har spelat badminton och grillat - jag har ätit för fyra I shit you not. Finns det något godare än grillad potatis och majs?! Nu vankas det bad men nej nej nej, jag vägrar. Inte under 20°C tack så mycket. I morgon tror jag att jag ska visa lite hemma hos-bilder för är man hemma hos en inredare så  går det liksom inte att låta avtryckarfingret vila... Här kommer lite, nåväl ganska många, eftermiddagsbilder från vårt sista gemensamma häng. Trevlig helg!








Foto: Sara Zetterström, Little miss Fix It


Kommentarer
Postat av: tinajo

Ser rackarns trevligt ut! :-)

2012-05-26 @ 20:25:33
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: Hanna

Så fina bilder, verkligen inspirerande miljö! :)

2012-05-28 @ 19:50:23
URL: http://hannaedman.blogg.se/
Postat av: Linnéa - mina finheter

Vilket underbart långbord! Ser härligt improviserat ut, men det syns att det varit skickliga inredare i farten :)

2012-05-29 @ 10:02:16
URL: http://minafinheter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback