Syskonkärlek

Just nu är jag så himla tacksam för mina systrar! Vi är lika olika på insidan som på utsidan och bara det är ju rätt fascinerande. Storasyster har farit runt som en renoveringsvind medan lillasyster har haft mostertid med Marsipanrosen och Jesper & jag har både signerat bankpapper och besiktigat Hundraåringen, fast i omvänd ordning. Så besynnerligt det kändes att gå runt på de kalla trägolven i huset på kullen och samtidigt föreställa sig att det snart är jag som eldar i den vackra kakelugnen, att vi faktiskt ska bo där.  Och nästa höst ska jag bara baka äppelpaj med Ingrid Marie från tomten, bara en sån sak! Och systrarna får komma och stanna hur länge de vill.

Foto: mobilbild Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Karin

Wow vad fint! Jag är ordentligt avundsjuk!

Svar: tack! Du klär i grönt ;)
Little Miss Fix It

2014-10-08 @ 03:59:47
Postat av: Anna

Vilket fint hus. Där kommer ni att trivas.

Svar: Tack, ja det hoppas jag verkligen!
Little Miss Fix It

2014-10-08 @ 08:55:27
Postat av: Den där Victoria

Vilken underbar hundraåring och vad härligt att ha sådan fin hjälp runt det praktiska.


Svar: Tack, ja vi gillar denna golden oldie ;-). Guld värt med syskon, så himla glad att ha dem!
Little Miss Fix It

2014-10-08 @ 17:32:16
URL: http://www.dendarvictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback