Fina ord värmer gott

Jag sitter här alldeles generad över superlativen som jag precis läste, för de handlar om min blogg och lilla mig. Inte ska väl jag...

Det är gulliga Vimal och Anna-Karin som har Kalmars i särklass minsta och charmigaste butik med inredningsprylar (och lite till) - Seagren Art & Living, som omnämnt mig i sin blogg, tack snälla söta ni! (förlåt att det tog sån tid innan jag läste det bara..)
Nu blev det lite "klubben för inbördes beundran" det var inte meningen.

Jag vill passa på att säga ett allmänt stort Tack! För det är ni läsare som gör det roligt, som gör att jag utmanar mig sjäv och försöker hålla bloggen vital och intressant, tänk på det. Tack för att ni läser och kommenterar (gör det gärna ännu mer, skriv vad än som faller in!). Jag försöker hela tiden att utvecklas och bli bättre!! Bättre på att skriva, att fota, att besvara kommentarer, att uppdatera, att läsa andras bloggar, att kommentera och inte minst att hålla mig a jour med design- och inredningsvärlden som pulserar där ute, och den som pulserar här inne. Hos mig.


Foto: Skärmdump från seagren.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du är värd hur många omnämnanden som helst Sara!

2009-08-10 @ 23:43:36
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Jag har precis flyttat hemifrån, och blivit helt galet intresserad av inredning, och det är så roligt! Förut var det bara kläder som gällde, nu lägger jag bara slantarna på fina mattor och ljus, tavlor och textiler! Roligt att hitta en jordnära och mysig blogg att följa under hösten :)

Fina IKEA-bilder, ser också fram emot katalogen, för första gången i mitt liv :D

/Karin

2009-08-12 @ 00:26:37
URL: http://huvudsaken.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej kus!

Jag gick in på deras blogg, gud vad kul de har verkligen ägnat ett helt inlägg till dig! Gött, så går det när är duktigt!! Keep up the good work!

Kram!

2009-08-12 @ 17:47:17
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag heter Lotta och har hittat in på din sida... Tycker att den är väldigt bra så jag har nu lagt till dig på bloglovin och kommer följa dig med glädje. Välkommen in på min sida också!

Lotta

2009-08-12 @ 19:43:08
URL: http://www.handkraft09.wordpress.com
Postat av: Sara

A-K: Tack kära du, du är en av mina mest trogna läsare och det är jag dig evigt tacksam för :-).



Karin: Välkommen hit! Vad kul att du tycker om bloggen och det var roligt att den känns "jordnära" för det är allt annat än vad jag känner mig imellanåt ;-).



Kussefia: Du är gullig du! :-*



Lotta: Välkommen hit Lotta! Wow, jag blir superimpad för blog'lovin ligger på min to do list över teknikaliteter som jag ännu inte riktigt begriper mig på ;-). Tyvärr funkar inte din blogglänk.. mejla den gärna till mig på littlemissfixits(a)gmail.com så ses vi!

2009-08-16 @ 22:29:42
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback