Gott slut

Imorgon är det nyårsafton. Oj oj vad fort detta år gick. Eller fresten.. så mycket som jag har hunnit med... Det har onekligen varit ett innehållsrikt år!

Jag är hemma igen. Hemma-hemma. Visby. Hos Kärleken. Landade igår kväll, såå obeskrivligt skönt.

Hann svänga förbi IKEA på hemvägen. Skulle hitta inspiration till Kärlekens 30-årsfest som närmar sig. Måste prata med cateringfirman vad de har i ljus och dukväg...

Hursomhelst blev det nya lampor till vårt mörka vardagsrum. Gröna sköna Påbo. Hihi hade nån sagt att jag skulle köpa fönsterlampor 2006 så hade jag lätt avfärdat den tant-anklagelsen...  Bild kanske kommer imon.
Påbo
Foto: ikea.se & Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Kelly

Snygga!

2007-01-09 @ 14:56:24
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Chroniclerome

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2007-12-28 @ 14:32:08
URL: http://chroniclerome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback