Fuchsia & Yellow Green

Utan att säga för mycket tycker jag att Copic är de bästa markerpennorna. Finns bl. a på Matton. Ganska dyra men man kan både byta spetsar och fylla på med tusch, dessutom har de en skön, praktisk [rullar inte på bordet] och snygg form. 
Favorit copicfärgerna har under åk 2 utan tvekan varit fuchsia & yellow green. Kanske inte de mest användbara skissfärgerna men en färgkombination som bara gör mig genomhärligt glad helt enkelt. Förstå min glädje när jag hittade denna diskborste på Sispoint! Gör garanterat diskningen till ett rent [!] nöje! Sispoint är en inrednings- och presentbutik som öppnade för snart tre år sedan av systrarna Susann & Yvonne i Finland. Massor av läckra prylar som dessutom går att handla online.

copic    Diskborste

Foto: Little Miss Fix It & sispoint.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för bloggandet om oss :-), hälsar systrarna i Finland. Susann och Yvonne från www.sispoint.com

2006-07-11 @ 14:32:09
URL: http://www.sispoint.com
Postat av: Taraldlejla

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 13:43:22
URL: http://taraldlejla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback