My addiction

Idag har jag handlat. Förutom mitt mission, att hitta en lagom stor fruktbarhetssymbol, lagom för handbagaget och lagom för sillbordet i Italien, så råkade jag bara gå förbi pappersavdelningen på 'Ålle'.

Såg den för några veckor sen och idag bokstavligen skrek den efter mig:
-Köp mig! Du behöver mig på semestern, du måste ha något att pränta ner dina idéer och inspirationsögonblick i! Vad kunde jag säga? Den hade ju rätt. Min fina lilla olivgröna "Felix skrivbok", som det står på kvittot. Jag är definitivt en notebookoholic. Doften av papper är en av de härligaste dofter jag vet.

Felix har en del "syskon" i varierande färg och storlek, priset ligger mellan 70-130:- på Åhléns
Med i pennskrinet följer såklart några fineliners från Staedtler.
          skrivbok                  

Foto: Little Miss Fix It    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback