Morgon stund...

har guld i mund! Vad vore en morgon utan mitt älskade Kränku-te?
En bortslösad morgon ;-)

Hade självklart med mig en laddning ner, men ni kan inte ana vilket "raggningsverktyg" svenskt lös-te är!! Alla nya vänner förblir trogna [i takt med att innehållet sjunker... haha]. Som en underbar överaskning kom dock räddningen när min älskade lillasyster skickade påfyllning häromdagen. 

Morgonguldet är från Gotlands mesta teförsäljare Kränku, Sveriges skönaste tebutik, men finns numer även hos många återförsäljare på fastlandet. Kolla in om även du kan avnjuta en fantastisk kopp munkte!!

Och ja, jag vet, jag har MYCKET mjölk i mitt te...

Morgon stund...
Foto: Little Miss Fix It och kraenku.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback