Formidabel miss



Suck. Så nära men ändå så långt borta. Jag ska ju till Stockholm i helgen. Årets höst-Formex öppnar ju dörrarna i helgen. Men jag ska på tantresa och springa tjejmilen och har schema som inte tillåter utsvävningar i form av mässturer till Älvsjö... Jesper tycker att jag ska strunta i loppet och istället gå och förlusta mig i trenddjungeln...

Tänk om man kunnat klona sig själv, i helgen hade det varit oerhört praktiskt.

Och du som inte av någon outgrundlig anledning ska på Formex men ändå befinner dig runt Gärdet och Djurgården på söndag lunch... Du kan väl heja extra mycket när nr: 7577 ilar förbi!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Halloj!

Om du springer, så hejar jag... Min vän Bente från norr ska oxå springa, så jag håller tummen för er båda! Själv ska jag kanske på SM i Westernridning, på Okna Ranch, granne med Annie!

Lavjo, Morsken!

2008-08-27 @ 22:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback