Semester

Nu har jag och maken [förlåt att jag tjatar, men det är så mysigt att kunna säga att jag har en man...hihi] semester i några veckor och imorgon ger vi oss av norrut för att bl. a gå på bröllop i västraste Värmland. Bloggen kommer förmodligen få en liten paus [igen] men jag lovar att jag återkommer så fort jag bara kan!

Som bröllopspresent har vi valt att ge ett vårdträd till brudparets trädgård, och det är inte helt enligt seden men vi tyckte att ett fruktträd var lite roligare.

        
Bild: wikipedia.org

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Svar: Nej det blev faktiskt IKEA Kungens kurva, befinner mig fortfarande i Stockholm. Men jag lovar, det kommer bli besök i Kalmar, även Älmhult ska få sig ett besök!



Väldigt bra present faktiskt. En present man kan ha nytta och glädje av länge länge länge!



Kram

/Johanna

2008-08-11 @ 10:15:28
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Wilhelmmerete

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-02-19 @ 09:11:46
URL: http://wilhelmmerete.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback