Jag hade visst varit väldigt snäll

för tomten kom med otroligt fina paket i år.

Äntligen äntligen, som jag har suktat och velat och själv aldrig prioriterat i över tre år. Mina drömmande blickar och längtansfulla suckar och storslagna planer fick väl Jesper att vilja byta till en mer rationell och mindre drömmande fru varför han helt sonika gav den till mig i julklapp. Så numera är jag en stolt ägare av ett ritbord till datorn!! Det blev en Bamboo Fun Medium från Wacom. Tack för hjälpen i valet Isa!

Efter vår julturné har jag inte riktigt hunnit att kopplat in den än, men jag lovar, snart kommer ni få se mer av min alster. Tjoho!


Foto: letsgodigital.org

Kommentarer
Postat av: Malin/ Hysteriska Mamman

En Bamboo Fun stod åxå överst på min julklappslista, men men det blev inget ritbord för mig. Återkom gärna med hur du tycker att den är (bra/dåligt).

2009-01-02 @ 08:46:06
URL: http://hysteriskamamman.blogspot.com
Postat av: Johanna.B

Åh lyllos! En sån skulle jag också vilja ha, fast egentligen vet jag inte riktigt till vad jag skulle ha den, har aldrig vart någon höjdare på att rita. Men man kan alltid lära sig!



Tack för komplimangen! Passade på att klippa av håret som jag va så trött på så här lagom till jul!



Kram

/Johanna

2009-01-02 @ 22:06:22
URL: http://www.johannabillingskog.se
Postat av: Johanna.B

Åh lyllos! En sån skulle jag också vilja ha, fast egentligen vet jag inte riktigt till vad jag skulle ha den, har aldrig vart någon höjdare på att rita. Men man kan alltid lära sig!



Tack för komplimangen! Passade på att klippa av håret som jag va så trött på så här lagom till jul!



Kram

/Johanna

2009-01-02 @ 22:06:37
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback