Glad Påsk!

Nu har jag fått långväga gäster, svärfamiljen är här och vi ska fira påsk i dagarna tre.
Kärleken valde påskliljor framför tulpaner och det är jag glad för. Allt det gula lyser upp hela lägenheten! Matsalsbordet pryds helgen till ära med nya glasvaser. IKEAs BLOMSTER för ofattbara 19:-! Finns även som rosa och klarglas. Jag valde de vita för att matcha fjädrarna i riset...

Något annat jag är glad för är att jag redan gjorde påskriset för två veckor sen, nu är det fullt med gröna "musöron" och känns supervårigt [en känsla man annars inte får, när man kikar ut genom fönstret, precis].

Glad Påsk allihop och jag hoppas verkligen haren kommer med påskägg till er också!

image323
Foto: Little Miss Fix It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback