Ballerina ballera!

                                  

Nu är hon min och förhoppningsvis redan på väg hem till oss! Jag pratar om den så hett efterlängtade Ballerinan förstås. Idag öppnade ju Rädda Barnen sin designshop och det var bäst att passa på eftersom det bara finns 500 ex. av varje motiv.

Hon ska få hedersplatsen bredvid mitt arbetsbord så att jag kan njuta av åsynen varje dag. I en 70x100 RIBBA blir det nog perfekt. Jag känner mig lycklig för det känns som om jag både gjort en god gärning och unnat mig nåt fint!

Kommentarer
Postat av: L y d i a

Så himla himla fin! Cassandra Rhodin är så fantastiskt duktig, en sån stor inspirationskälla :}

2011-12-06 @ 23:59:52
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback