Design Passion Stockholm

Igår var det pressvisning och smygpremiär men det är först imorgon den 18 april kl. 11.00 som dörrarna till designhändelsen Design Passion slås upp för allmänheten. Jag har framför allt följt ett av projekten, nämligen BRYGGA, som kompisen Charlotte Ryberg gjort tillsammans med Johanna Strand, men jag vet att både FUWL och Isabelle Halling (spana in den fantastiska videon "of the making" på hennes hemsida!) ställer ut. Design Passion är öppen 18 april-31 maj kl. 11-16 alla dagar. Utställningen har fått ganska mycket uppmärksamhet i media (i slutet av klippet) och jag planerar att avlägga ett besök de närmaste veckorna. Det ska bli extra roligt då det blir lite som att komma "hem" eftersom konsultbyrån jag jobbade på 00-01 huserade just i Sturegallerian. (Jag ser, förutom utställningen, redan fram emot att ta en trip down memory lane och käka lunch på Gateu...)

Foto: skärmdump från Designpassion.se och bild av Charlotte Ryberg

Kommentarer
Postat av: :.sara

test

2009-04-20 @ 10:45:03
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/
Postat av: Charlotte Ryberg, Disco Volante

Kul att du bloggar om oss, det blir vi glada av! Ja, det är dags för en Sthlmstripp för dig snart!

2009-04-27 @ 18:01:35
URL: http://discovolante.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback