Goda grannar och dukningstävling



Det här var vad som mötte mig när jag kom hem. En bra bok och en urriven tidningssida som annonserar "dukningstävling". Det var min gulliga granne som hade slängt in det genom brevlådan. Boken hade jag bett om att få låna men snacka om goda grannar som upplyser och uppmuntrar till roliga tävlingar!

Det är företaget Mateus med sitt färgstarka och härliga porslin från portugal som tillsammans med tidningen Damernas Värld anordnar en dukningstävling. Man ska duka sitt bord och ta en bild och mejla till bild(at)dv.bonnier.se senast den 14 september så har man chans att vinna keramik värd 3500kr från Mateus. Jag skulle inte ha något emot en liten vinst... så att säga.

Nu är jag precis hemkommen från säsongens första ki-boxpass på Friskis, en blandning av slagträning och kondition. Jag är så trött i armarna att de bara skakar (ja det är t o m svårt att skriva på datorn) så det blir nog inga servettbrytniingar ikväll precis, nej det lockar mer med en dusch och en god bok.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad härligt med sådana grannar...

Lotta

2009-08-21 @ 10:40:46
URL: http://www.handkraft09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback