Inspirationslöst

Om ni undrar varför det har varit så tyst på bloggen på sistone så är det för att jag har hamnat i en formsvacka, med dålig inspiration. Eller dålig inspiration, egentligen inte men det är som om jag inte kan formulera ett enda klokt inlägg av alla intryck och tankar jag får. Förmodligen hör det ihop med att kroppen fortfarande är hängig av infektionen, som i dagsläget visar sig i form av hosta & snuva, och att jag inte har kunnat träna på tre veckor. Jag vill att det ska bli mindre is på vägarna så att löparskorna kan åka på utan att jag ska känna fara för eget liv. Brutna ben är det sista jag vill ha inför den stundande skidresan om ett par veckor.
Jag har surfat runt lite på favoritbloggarna och fastnade för ett inlägg hos Isa. Härliga, duktiga inspirerande Isa (som sagt det är inte inspirationen det är fel på, bara förvaltningen) hade hittat coola espressokopar hos brittiska webbshoppen Graham & Green. Tyvärr tror jag inte ens coolhetfsaktorn skulle förmå mig att köpa dem eftersom jag inte dricker någon form av kaffe, och här hemma bjuds eventuella kaffedrickande gäster på latte (i större glas). Däremot kan ju dessa muggar vara något, håll med om att man blir gald av alla färger!


Foto: Graham & Green

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag såg att dom fanns i stora burkar också på en bild, men det verkar inte som dom sålde dessa.

2009-02-22 @ 22:20:54
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag lovar, inspirationsflödet kommer till dig snart.. Din blogg är rejält inspirerande!!!

2009-02-23 @ 15:04:51
URL: http://www.isa.nu
Postat av: Anna

Hej där, nu hittade jag din blogg! Jag gick också och skaffade mig en blogg förut, ungefär i samma veva du visade mig din faktiskt. Men höll den lite hemlig ett tag :)

2009-02-23 @ 21:29:32
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hoppas att inspirationen kommer tillbaka för du ligger på top 5 av mina favorit bloggar!

2009-02-25 @ 15:54:58
URL: http://totti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback