Sweet surprise and freaky friday



Idag kom jag hem lite sliten och stressad efter veckan som gått. Fredagar brukar sällan vara buttra för min del men ibland händer det. Och det är som om jag har vänner som känner det på sig för det är allra minst andra gången som jag får en uppmuntrande överrasking när jag som mest behöver det! Ett alldeles underbart litet prickigt rosa paket adresserat till mig med söta godsaker och fina ord! Tack älskade M.
Nu är det ingen rast och ingen ro för snart bär det av tillbaka till jobbet för deko av en lougeyta, ikväll blir det en kavalkad av stoj och skratt men säkert även lite tårar för vi ska avtacka vår fantastiske varuhuschef som nu drar nu vidare för nya utmaningar i Spanien. Och jag ska sjunga en sång. Vi hörs i helgen! (om jag inte dör på kuppen).
Trevlig fredag på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vilken gullig kompis! Lycka till med sången.

2009-02-28 @ 15:20:47
URL: http://nancyandi.blogg.se/
Postat av: Anna

Presenter med både söt insida och utsida går alltid hem!

Kul att jag gav dig en kick och ser fram emot massa inlägg! :D



Kram, Anna

2009-03-02 @ 12:34:34
URL: http://totti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback