Roligare vårstädning med SVABBA

Appropå morgonens inlägg så är det snart dags för vårstädning...
Den 1:a april kommer det städnyheter till IKEA då släpps nämligen serien SVABBA. Produkterna är härligt färgglada och det finns allt ifrån trasor och vippor till dammsugare och en städbok(!). Jag ogillar verkligen att städa även om jag storgillar rent hus, kanske blir det roligare om man har fina attiraljer? Priserna är om man är IKEA FAMILY-medlem, och inom parentes om man inte råkar vara det. Medlemsskapet är gratis och billigt blir billigare...

Pressbilder från IKEA

Från vä: Förvaringskorg med fack 24x33x12 cm 45:- (65:-), städduk 4-pack 25:- (45:-), skurborste 19:- (39:-), disktrasor 10-pack 29:- (49:-), dammvippa 25:- (45:-), såpa 19:- (39:-), bok 49:- (99:-) och förkläde 45:- (79:-).


Skurmopp med periskopskaft 49:- (89:-), skurhink med urvridare 69:- (89:-), sopkvast 29:- (49:-), sopskyffel 29:- (49:-), handdammsugare Electrolux 299:- (499:-), dammsugare Electrolux 949:- (1.199:-).

Mina favoriter är såpan och boken, men så är jag ju en grafisk nörd också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback