Den som söker han finner...

För en tid sedan efterlyste jag återförsäljare av Designers Guild-tyger och precis som gulliga Mrs. B tipsade om säljs de på Pretty Home i Göteborg, liksom Måleributiken i Alby och även på The Home Company i Karlskrona där jag valde att beställa mitt eftersom de hade bäst pris. Då tyget var slut på lager blev det extra lång leveranstid men den som väntar på något gott heter det ju... Vecka 44 borde jag få hem det!

Jag är förälskad i detta tyg och har varit sen jag först såg kuddarna hemma hos min vän Charlotte. Texturen, färgerna.. färgerna ja... det är så fantastiskt för det tar upp så många färger att jag lätt skulle vinna "Under hökens vingar kom" om jag hade det på mig!


Foto: Sara Zetterström

Kommentarer
Postat av: Kattis

Härliga färger :) Lättmatchat också!

2009-10-13 @ 10:16:46
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback