Vi drar till Malmö...

Som jag sagt tidigare har bloggen blivit lite lidande på sistone. Anledningen är, och kommer förmodligen vara i några veckor framöver, att jag ska åka och bygga det nya IKEA-varuhuset i Svågertorp (södra Malmö), och det har varit mycket att förbereda inför min bortavaro från min ordinarie tjänst. Vid byggandet av ett nytt varuhus eller renovering av ett gammalt funkar det så att alla varuhus i Sverige lånar ut anställda som är med och bygger upp det nya. Jag har ingen riktig koll men jag kan tänka mig att vi kommer att vara ca 80-100 pers i det nya varuhuset to be. Det brukar bli långa dagar och jag hoppas verkligen att jag har ork och inspiration kvar att uppdatera bloggen så mycket som jag vill, men det kommer definitivt bli lite inside information så glöm inte kika in här med jämna mellanrum, om inte annat för att hålla mig uppdaterad om omvärlden! ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine- At home

Det ska bli mycket spännande att se det nya varuhuset. Jag jobbar deltid på ILVA som ligger granne. ILVA ser så litet ut jämfört med gigantiska IKEA:) Hoppas arbetet går bra för dig!



2009-09-23 @ 18:08:50
URL: http://josefineathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback