...nej det är ingen vanlig dag...

...för det är Jespers födelsedag Hurra! Hurra! Hurra! Som traditionen bjuder så serveras det tekaka med skinka och varm choklad med hårdvispad grädde på födelsedagsmorgonen (för Jespers del, på min födelsedag råder andra seder) och även fast klockan bara var 5.45 kändes det lite härligt att stå och födelsedagspyssla i köket denna morgon. I paketet gömde det sig en litografi av Lisa Rinnevuo och maken och tillika födelsedagsbarnet som endast nämnt sin Lisa-faiblesse någon gång i förbifarten blev jätteöverraskad och glad! Minst lika glad är jag som råkar bo under samma tak och kommer kunna ta del av hemmets nya artisteri! Delad glädje är dubbel glädje som det så fint heter.


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: Linruz

Stort grattis till födelsedagsbarnet.

Kram Lina

2010-01-23 @ 08:25:06
URL: http://www.linruz.se
Postat av: Maria

Snygg litografi. Jag har själv en tavla av Lisa som jag gillar mycket! Sak kika in hennes hemsida!

2010-01-23 @ 14:55:44
Postat av: Mor Lisen

Ååååh, vad gott o mysigt det ser ut!!!

Vilken födelsedags-frulle! Och läcker tavla... som passar erat hem perfekt...:)

Du e för mys-pysslig, my love.....

Vad blev det till supén, måntroooo....:)



Puss mor!

2010-01-23 @ 15:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback