Sköna söndag

Idag är det en typisk söndag. Dagen efter en trevlig kväll med vänner, förberedelser inför den kommande arbetsveckan är gjorda och symaskinen har nu plockats fram och det är dags att beta av ett heminredningsprojekt innan kvällens biobesök. Nu ska jag ge mig i kast med att sy ett helt gäng knapphål, någon som kan gissa vad det ska bli? En ledtråd är att det är något till badrummet... Dagsljuset är försvinnande kort och jag får se om jag hinner knäppa någon bild innan det är kolmörkt, risken finns att det färdiga resultatet låter vänta på sig till nästa gång det är ljust ute när jag är hemma. *älska vintertid* ;-) Jag önskar er alla en riktigt skön söndag!


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vackert tyg - oavsett vad det blir av det. Ett duschdraperi kanske? Eller att hänga under vasken istället för skåp?

2010-01-17 @ 17:57:02
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback