Födelsedag och examensutställning

Idag är det ingen vanlig födelsedagsmorgon eftersom jag sedan ett par veckor tillbaka återigen bor på hotell i Stockholm. Men nu har träningsvärken äntligen givit med sig efter helgens intensiva ledarutbildning och jag har unnat mig en långsam morgon och ska snart promenera till jobbet. I eftermiddag blir det middag med härliga Charlotte och framåt kvällen ansluter Robin för ett besök på Beckmans examensutställning som slår upp portarna redan vid lunch. Sämre planer finns ju! Och på fredag, då vaknar jag hemma i min egen säng och kan firas på riktigt...


Foto: gettyimages

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis grattis, kära kusin! Hoppas vi ses snart!

2010-05-19 @ 08:36:03
Postat av: Magnus

Efterskottsgrattis, Sara!



Jag är Kalmar-Charlottes kompis, som du träffade en sen källarstädningskväll och en soul&scones-förmiddag på slottet.



Det var skoj att träffa dig. Hoppas vi ses igen!



Jag gillar också din blogg.



kraM

2010-05-25 @ 11:21:49
Postat av: links of london bracelet

Jag är Kalmar-Charlottes kompis, som du träffade en sen källarstädningskväll och en soul&scones-förmiddag på slottet.

Postat av: pandora bracelet charms

Jag är Kalmar-Charlottes kompis, som du träffade en sen källarstädningskväll och en soul&scones-förmiddag på slottet.

2010-06-18 @ 10:38:00
URL: http://www.epanbeads.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback