Bloggat från sängkanten

Jag har i och för sig haft det på känn ett tag, att kroppen är trött, men att jag skulle tillbringa gårdagen på akuten med bröstsmärtor hade jag inte riktigt väntat mig. Nu visade det sig bara vara en inflammation i ett muskelfäste (Tietzes Syndrom) men det är dumt att inte lyssna på kroppen så idag har jag varit hemma från jobbet och bara tagit det lugnt (inte min bästa gren) och vilat mycket. Två roliga överraskningar som påskyndar tillfrisknandet, mentalt om inte annat, var SMS-rosen från underbara väninnan i Holland och paketet som väntat på posten sedan i fredags. Tack fina prinsessan Maria för blomman och omtanken och tack Mio för den tänkvärda kudden. Jag känner mig redan mycket bättre!


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It

Kommentarer
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det låter läskigt - även om det hade en inte så farlig förklaring. Ta det lugnt och krya på dig.

2010-10-06 @ 22:24:40
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Pauljohanne

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2012-05-11 @ 13:37:56
URL: http://pauljohanne.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback