Nytt i bokhyllan: SY - Älska textil

Mitt i fredagsmys med sushi och Idol har jag slängt mig på sängen och bläddrar i mitt nyförvärv för jag vet inte vilken gång i ordningen. Som en av oktobernyheterna släpper nämligen IKEA FAMILY boken SY - Älska textil och tidigare i veckan fick den följa med mig hem. Fantastiska bilder av Marcus Lawett och det är ingen bok med massa slaviska sytips utan snarare en inspirationskälla och inbjudan till gemene man att lekfullt ta sig an textil i inredningen. Själv blev jag otroligt inspirerad och imorgon åker symaskinen fram. Dessutom bjuder jag på en liten sneak peek på sovrummet som är under förvandling. Trevlig helg!


Foto: Sara Zetterström, Little Miss Fix It


Kommentarer
Postat av: carina

Den här boken blir ett "måste köp" för mig. Får sticka inom på lunchen eller efter jobber och haffa ett ex!

/Carina

2010-10-06 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback