Growing IKEA together

Det kommer nog bli en hel del blogginlägg under kategorin IKEA den närmaste tiden då det är många spännande och roliga kampanjer och projekt som dels precis varit och dels kommer framöver i mitt jobbliv. I torsdags firade vi "nyår" på varuhuset i Kalmar, något vi alltid gör i september när det nya verksamhetsåret drar igång, initierat av katalogsläppet. En liten kick-off för att samla medarbetarna och summera vad vi åstadkommit och fokusera på vart vi är på väg. Growing IKEA together. Som alltid när det gäller IKEA så är det tonvikt på hållbar utveckling och att göra saker tillsammans och med oss från torsdagen fick alla en liten ekologisk påse med fyra vårlökar i, en för varje fokuspunkt (if I tell you I have to kill you). Fint tycker jag och funderar över hur jag bäst ska kultivera dem...


Foto: Sara Zetterström




Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Fin blogg!



Jag tänkte tipsa dig om en sida som heter:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=emeliejarnberg

Den ger mer besökare till bloggen och det fungerar verkligen! Hur bra som helst :)

Kram

2010-09-21 @ 19:52:32
URL: http://emeliejarnberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Fiffig idé! Ska nog stjäla den till det ikea-land där jag jobbar. :)

2010-11-20 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback